לגולנד לונדון

על אף שלונדון מציעה מגוון אדיר של אטרקציות שונות, יש כמה מיוחדות במינן ואין ספק שלגולנד היא אחת מהן. בואו לגלות הרפתקה קסומה לילדים בכל הגילאים

כשחושבים על לונדון, עיר הבירה המיוחדת של אנגליה, עולים בדעתנו מגוון אטרקציות ואתרי תיירות מפורסמים – מארמון באקינגהם ועד לגלגל הענק המרשים. אבל מעטים יודעים שבלב העיר, ממש בצומת רחובות פארק סטריט ופורטמן סקוור, ממתינה לכם הרפתקה צבעונית ומלהיבה במיוחד – לגולנד לונדון.

(כמעט) כל מה שאפשר לעשות בלגולנד

לגולנד לונדון מציעה שפע של אטרקציות ופעילויות שיכולות להעסיק מבקרים מכל הגילאים למשך שעות ארוכות. הפארק מחולק למספר אזורים תמטיים, כשכל אחד מהם מתמקד בהיבט אחר של היצירתיות והדמיון של המותג האהוב.

  • Miniland – אחד המוקדים המרכזיים של הפארק, מינילנד מציג דגמים מוקטנים מדהימים בפרטיותם של עשרות אתרים מפורסמים מרחבי בריטניה ואירופה. מהבית הלבן ועד מגדל אייפל, תוכלו לראות את כל פלאי העולם בקנה מידה מיניאטורי.
  • LEGO 4D Cinema – חווית סרטי לגו תלת-מימדיים מרהיבים, בתוספת אפקטים מיוחדים כמו רוח, מים ושלג המעצימים את החוויה הקולנועית. ההקרנות מתחלפות לעתים קרובות, כך שתמיד תהיה לכם סיבה לחזור. 
  • LEGO Ninjago – אזור בנושא נינג'ה המציע מתקני שעשועים אינטראקטיביים, כמו "חדר האימונים של הנינג'ה" בו ילדים ומבוגרים יכולים לבחון את כישורי הלחימה שלהם, ואת "רכבת הנינג'ה", שתיקח אתכם למסע מהיר ומלהיב דרך עולם הלגו.
  • Kingdom Quest – הצטרפו למשימה אבירית בעולם הפנטזיה של לגו, על גבי מכונית קסומה שתוביל אתכם דרך טירות, יערות ומערות מלאות ביצורים מוזרים ומסתוריים. האתגר שלכם – צברו כמה שיותר נקודות תוך כדי הנסיעה!
  • LEGO Reef – חוויה ייחודית בה אתם מעצבים דג טרופי צבעוני מלבני לגו, ואז רואים אותו "מתעורר לחיים" על מסך ענק ומצטרף לשלל הדגים של שאר המבקרים בשונית האלמוגים הדיגיטלית, חוויה מרגשת במיוחד.
  • LEGO Racers: Build & Test – בנו מכוניות מרוץ משלכם והשתתפו במרוץ מטורף נגד הזמן והמתחרים האחרים. אזור זה מלא באתגרים הנדסיים, מסלולי מרוץ מפותלים וכמובן – הרבה לגו!

כרטיסים ללגולנד לונדון

מראש, חשוב שתדעו שאין כניסה חופשית ללגולנד לונדון – כל המבקרים נדרשים לרכוש כרטיס כניסה מראש. אבל אל דאגה, קיימות כמה אפשרויות שיאפשרו לכם לתכנן את הביקור שלכם בצורה נוחה וחסכונית עליהן נרחיב בהמשך.

עלויות של כרטיסים סטנדרטיים ליום אחד:

  • מבוגרים (מגיל 16 ומעלה): 32 פאונד
  • ילדים (גילאי 3-15): 29 פאונד
  • פעוטות (מתחת לגיל 3): כניסה חינם

שימו לב: מחירים אלו תקפים לרכישה אונליין, לפחות 7 ימים לפני מועד הביקור. אם תחליטו להגיע ברגע האחרון או לקנות כרטיסים בקופות הפארק, המחיר יהיה גבוה יותר.

2 טיפים לרכישה נוחה וחסכונית

  1. כדאי לבדוק באתר הרשמי של לגולנד לונדון לגבי מבצעים והנחות עונתיים – לעתים קרובות מוצעים חבילות משפחתיות או דילים מיוחדים שיכולים לחסוך לכם כסף.
  2. רכישת כרטיסים משולבים הכוללים הן כניסה ללגולנד והן נסיעה ברכבת/אוטובוס יכולה להיות אפשרות נוחה וזולה יותר, במיוחד אם אתם מתכננים להגיע לפארק בתחבורה ציבורית.

דרכי ההגעה לחוויית הלגולנד

לגולנד לונדון ממוקמת במרכז העיר, כך שהגישה אליה נוחה ביותר הן עם רכב פרטי והן עם תחבורה ציבורית.

  • הגעה ברכבת התחתית: התחנה הקרובה ביותר היא Baker Street (קווים Metropolitan, Circle, Hammersmith & City, Jubilee ו-Bakerloo). הפארק נמצא במרחק הליכה של כ-5 דקות בלבד.
  • הגעה באוטובוסים: רבים עוצרים ליד או בסמוך ללגולנד, ביניהם קווים 2, 13, 30, 74, 82, 113, 139 ו-274. בדקו את הקווים המתאימים באתר tfl.gov.uk.
  • הגעה ברכב: אם החלטתם להגיע ברכב פרטי, תוכלו להשתמש בחניון Q-Park ברחוב פארק ליין (17-125 Park Lane), הנמצא כ-5 דקות הליכה מהפארק. שימו לב שהחניה בלונדון לא זולה – מחירי החניון נעים בין 12 ל-50 פאונד, בהתאם למשך החנייה.

 

לגולנד לונדון

המתקנים והמתחמים השונים בלגולנד: החוויות שאסור לכם לפספס

כאמור, לגולנד לונדון מחולקת למספר אזורים עיקריים, כשכל אחד מהם מציע מגוון אטרקציות ופעילויות ייחודיות:

  1. The Beginning – בכניסה לפארק תוכלו למצוא פסל לגו ססגוני ועצום ממדים, המתאים לתמונות משפחתיות מגניבות.
  2. LEGO City – אזור בנושא עיר ובו תמצאו את "מרכז שירותי החירום של לגו", שם תוכלו להתנסות במקצועות כמו כבאים, שוטרים ואנשי חילוץ, ואת "בית ספר לנהיגה של לגו", שמדמה שיעור נהיגה אמיתי.
  3. Imagination Centre – אזור זה מוקדש כולו ליצירתיות, עם תצוגות בניה מגוונות ואפשרויות מרובות לבניית דמויות ורכבי לגו מקוריים.
  4. LEGO Friends – אזור המבוסס על סדרת הטלוויזיה הפופולרית "חברים", ובו בית קפה, סטודיו למוזיקה וסלון יופי לדמויות החברות מלגו.
  5. LEGO DUPLO – מתחם מיוחד המיועד לקטנטנים, עם מתקנים רכים ובטוחים, בריכת כדורים צבעונית ואפשרויות בנייה בלבני דופלו הגדולות. 
  6. LEGO Ninjago World – כאן תוכלו לפגוש את הגיבורים של נינג'אגו, לבנות ספינות ומבצרים בסגנון נינג'ה, ולהתנסות בקרבות בטכניקות הלחימה של האומנות העתיקה.

טיפים לביקור בלגולנד לונדון

  • הזמינו כרטיסים אונליין מראש כדי לחסוך זמן (וכסף!) ולהימנע מתורים ארוכים בקופות.
  • הגיעו מוקדם כדי להספיק לחוות כמה שיותר אטרקציות לפני שהפארק מתמלא. שעת הפתיחה היא 10:00 ברוב ימות השבוע (למעט כמה ימים מיוחדים).
  • קחו איתכם מצלמה או טלפון נייד עם מצלמה איכותית – יש המון הזדמנויות לתמונות מדהימות!
  • אכלו ארוחה הגונה לפני הביקור ו/או הביאו חטיפים ושתייה מהבית כדי לחסוך בעלויות מזון ומשקאות בפארק.
  • בדקו את מזג האוויר לפני היציאה ותכננו בהתאם – בשל כך שהפארק נמצא במבנה סגור, ביקור בלגולנד יכול להיות אפשרות מצוינת גם בימים גשומים או קרים.
  • בחרו בקפידה את האטרקציות המתאימות לגילאים ולהעדפות של כל אחד ממשתתפי הביקור – כך תבטיחו שכל אחד ייהנה וימצה את הפוטנציאל של הפארק.

 

לגולנד לונדון

תכנון זמנים אידיאלי לביקור בלגולנד

זמן הביקור המומלץ בלגולנד לונדון תלוי במספר גורמים, כמו גילאי המשתתפים, רמת העניין שלהם בלגו ומספר האטרקציות בהן תרצו להתנסות. באופן כללי, מומלץ להקצות לפחות 3-4 שעות כדי לחוות את המתחמים העיקריים ולהספיק להשתתף בכמה פעילויות. 

חשוב לזכור: אם יש לכם ילדים קטנים שמתעייפים בקלות, או לחילופין – אם אתם מגיעים עם מעריצי לגו מושבעים שרוצים לחקור כל פינה ופינה, ייתכן שתרצו להאריך או לקצר את משך הביקור בהתאם.

לגולנד זה (ממש לא!) רק לילדים

לכל מי ששאל האם לגולנד זה חוויה לילדים בלבד, התשובה החד משמעית היא: ממש לא! נכון שלגולנד לונדון מושכת בעיקר משפחות עם ילדים, אבל בפועל כל אחד שמחובר ליצירתיות, לבנייה ולדמיון יכול ליהנות מהאטרקציות והפעילויות שהפארק מציע.

יצירתיות וחדשנות לכל גיל

אנשים בכל הגילאים יכולים להעריך את העבודה המדהימה שהושקעה במודלים של Miniland, את החדשנות הטכנולוגית של סרטי ה-4D ואת האפשרויות האינסופיות של בניית דמויות ורכבי לגו ייחודיים. למעשה, פעמים רבות דווקא המבוגרים הם אלו שיכולים להעריך באמת את הפרטים הקטנים, את הרמזים ההומוריסטיים ואת כישרון הבנייה יוצא הדופן שבא לידי ביטוי בכל מוצג ומתקן.

לשחרר את הילד שבכם: לגולנד יכולה להיות הזדמנות נהדרת למבוגרים להתחבר מחדש לילד הפנימי שבכולנו ולבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים בסביבה יצירתית ומהנה. זו יכולה להיות חוויה מלכדת ובלתי נשכחת עבור כל המעורבים, ללא קשר לגיל או לרקע.

יעד משמח ונפלא במיוחד

לגולנד לונדון היא יעד מושלם עבור כל מי שמעריך את הקסם, הדמיון והיצירתיות של המותג האהוב. עם מגוון מרשים של אטרקציות, מתקנים ופעילויות, הפארק מציע חוויה מגוונת ומרתקת שתותיר את כל המבקרים עם חיוך על הפנים וזיכרונות מתוקים לעוד הרבה זמן. אז בין אם אתם מעריצים מושבעים של לגו או סתם מחפשים דרך מקורית ומהנה לבלות את היום בלונדון, שקלו לשים את לגולנד בראש רשימת החובה שלכם. עם מעט תכנון מראש והרבה רוח הרפתקנית, אתם מובטחים בביקור קסום ובלתי נשכח שיוסיף נופך של צבע, יצירתיות והנאה לחופשה שלכם בבירה הבריטית.

עדיין לא משוכנעים? קבלו 5 סיבות מדוע לגולנד לונדון הוא יעד חובה עבור כל מטייל:

מעבר לעובדה הברורה כי מדובר בהנאה צרופה המשלבת צבעוניות משמחת וחשיבה יצירתית, הנה כמה סיבות  טובות לבקר בלגולנד:

  1. זוהי דרך נהדרת להכיר את התרבות והמורשת הבריטית דרך העדשה הייחודית והיצירתית של לגו.
  2. הפארק מציע שילוב מנצח של אטרקציות אינטראקטיביות, מוצגים מרהיבים ולמידה מהנה.
  3. זו הזדמנות פז לרכוש מזכרות ומוצרי לגו ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
  4. המיקום המרכזי של הפארק הופך אותו לתוספת נוחה וקלה לכל מסלול טיול בלונדון.
  5. החוויה בלגולנד תעורר בכם השראה ויצירתיות שיכולים להמשיך הרבה אחרי שהביקור הסתיים.

 

אז קדימה, תנו ללגו להוסיף קצת קסם והנאה לטיול שלכם בלונדון. כי בסופו של דבר, מי לא רוצה להרגיש שוב כמו ילד, ולו לכמה שעות קסומות?

ירון לוי
ירון לוי

מדריך טיולים בלונדון המתגורר בלונדון כבר 6 שנים. עם הניסיון הרב ולאחר הדרכת מאות טיולים וסיורים בלונדון, החליט להפשיל שרוולים ולהנגיש את כל הידע והניסיון שצבר לכלל המטיילים הישראלים בלונדון באמצעות אתר "לגלות את לונדון".